Žena a sebaláska

23.03.2016 10:35

Posedenie pri kávičke. 
Žena a sebaláska.

V dnešnom posedení pri kávičke sa zamyslíme milé dámy
nad sebaláskou sama voči sebe.Priznajte si, koľké z Vás sa máte naozaj rady?Hm...My ženy, matky viacej pozeráme na rodinu, deti, partnera a potom sme až my! Áno od počiatku matriarchátu,výchovou to tak bolo a je to v nás zakorenené.
Je to naše poslanie, ale netreba zabúdať ani na seba.Zlatá stredná cesta. Nestavať sa do úlohy obete, za cenu vyhovieť všetkým. Ani partner, ani deti Vám moje milé priateľky nedajú to, čo potrebuje Vaša ženská duša. A to je láska k samej sebe.Vedieť sa ohodnotiť.Pri svojich každodenných povinnostiach si aspoň pár minút uvedomiť samu seba, svoje pocity.Urobte pre seba napríklad každé ráno kukuk do zrkadla.Povedzte si:,,Aká som krásna...moja, čo dnes môžem pre Teba urobiť?" Ale predtým,ako si idete urobiť makeup.Jedna moja známa, mladá dáma stále nespokojná sama so sebou mi na moju otázku,či sa má rada odpovedala.,,Áno ked´sa namaľujem." Ja som sa spýtala:,,A ked´nie si namaľovaná ?"Ostala ticho, zamyslela sa .Pre svoju vnútornú krásu nepotrebujete žiadne šminky.Máme ju hlboko vo svojej duši, srdci.Privoňajte si k vášmu obľúbenému kvetu.Nechajte sa unášať jeho nádhernou vôňou, nech prenikne vašimi zmyslami, celým telom,vychutnajte si ten slastný pocit..
Vy ste ako ten kvet. Krásna, voňavá, žiarite láskou sama k sebe.
Ak vy ste spokojná, usmiata, ste radosťou a darom aj pre Vašich blízkych.

S láskou Joanah

 
Fotka používateľa Nádherné ženy.