Odvaha

30.05.2016 16:24

Odvaha

 

V dnešnom posedení pri popíjaní kávičky ma oslovila téma odvahy. Stretávam sa s ňou pomerne často. V dnešnej dobe sa človek začal báť robiť rozhodnutia vo svojom živote. Hlavne stredná generácia. Boja sa opustiť staré chodníčky, hoci frfľocú sú nespokojní, ale neurobia pre to nič. Boja sa nového. Strachy a egá sú väčšie, ako ich túžba urobiť pozitívnu zmenu a splniť si sny. Nežijeme už v socializme, kde sme mali všetko zabezpečené- prácu, mesačnú pravidelnú mzdu, bývanie, sociálne zabezpečenie pre osamelé matky s deťmi.Tak čoho sa báť? Je to na zamyslenie. Snažím sa nevnímať negatívne informácie z médií, či stále nespokojných ľudí. Ja si idem svojou cestou. Nebola ľahká, ale s odvahou, vierou a trpezlivosťou som si splnila svoju predstavu a poslanie, ktoré tu na Zemi mám. Nie každý to vie. Byť odvážny nie je ľahké, počúvam od klientov. Vy viete, aká je vaša cesta, vy sa máte. 

Áno, ísť do neznáma, nevediac čo vsetko vás čaká, na to treba mať odvahu, silu a vieru. Len sa treba rozhodnúť, či budem v práci, ktorá ma nenapĺňa, v neuspokojúcom vzťahu, len aby som nebola sama a podobne. Nikdy nie je neskoro urobiť rozhodnutia v každom veku a vykročiť vpred do nového zajtrajšku. Treba sa odpútať od minulosti, od zastrašovania vášho ega, ktoré vo vás vyvoláva strachy a pochybnosti. Vo všetkom, čo cítite, že potrebujete zmeniť urobte krok vpred, nebojte sa ! Počúvajte svoj vnútorný hlas a srdce. Prídu vám tí správni ľudia do cesty, ktorí vám pomôžu pri uskutočňovaní si svojich snov. Ja som to dokázala a rada vám pomôžem pri jej hľadaní. Prajem Vám všetkým, ktorí ste sa vybrali na cestu do neznáma veľa sily, viery, trpezlivosti a odvahy.

S láskou Joanah