Jarný seminár Som Nádherná, Som Žena

23.03.2016 10:19
 
Som Nádherná, Som Žena
 

JE SKVELÉ INŠPIROVAŤ SA V KRUHU NÁDHERNÝCH ŽIEN!
Prijať sa, pochopiť sa, naučiť sa o sebe niečo nové - to sú hlavné dôvody, prečo sa stretávame na tomto seminári. Ak máš chuť objaviť klenoty skryté v hlbine mora tvojej duše, pridaj sa k nám. 

 

Sobota 30.4.2016 o 10:00

 

PROGRAM SEMINÁRA:

Teoretická časť:

10:00 - zahájenie, zoznámenie, osobné príbehy

1. Žena a jej životná cesta - rozprávanie, žena a jej úloha z duchovného hľadiska, aká je konkrétne vaša životná cesta a vaša úloha tu a teraz? Aké sú vaše silné stránky a na čom ešte popracovať? 
2. Ako byť nádherná pomocou bioenergie, ako byť mladá a svieža, ako sa udržiavať zdravá a mladistvá i v pokročilom veku - skvelé a overené tipy od Janky.
3. Význam terapie telovými sviečkami - riešenie ženských problémov na úrovni tela aj duše, príklady 
z praxe, ako prišli na svet babatka po sviečkovej terapii.
3. Sebavedomie, sebaprijatie, sebaláska - prečo ma nelúbi? prečo mám stále problémy s mužmi? Prečo si neviem nájsť partnera? Prečo sa mi nedarí v práci? Prečo si neviem nájsť prácu? Prečo nie som ohodnotená? Prečo mám zlé vzťahy v práci a iné? 


12:30 - 13:15 - prestávka na obed

 


Praktická časť:

1. Automatická kresba - sebavyjadrenie a naše ženstvo vyjadrené pomocou automatickej kresby.

2. Praktické cvičenia - 4 tváre ženy - samoliečenie, samoomladzovanie, vizualizácia.

3. Spoločná meditácia, ktorú pre vás citlivo napísala Janka, pri nádhernej relaxačnej hudbe so zvukmi mora, alebo samoliečenie či čakrová meditácia, podla individuálnych potrieb účastníčok.

Záver okolo 17:00

Prineste si so sebou farebné ceruzky, poprípade podložku na písanie A4 a niečo na prezutie. Doporučujeme priniesť si dlhú sukňu alebo šatku pre zvýraznenie ženskosti. :) 
Voda, káva a čaj je k dispozícii, obed si zaistí každá individuálne.


CENA SEMINÁRA: 50 EUR 

 

https://joanah4.webnode.sk/sluzby/seminare-a-kurzy/