KVALITA ALEBO BIZNIS?

16.01.2018 14:42

 

Už dlhšiu dobu sledujem a zamýšľam sa nad rýchlo rastúcim počtom terapeutov.Veľa ľudí je v dnešnom svete vtiahnutých a ovplyvnených reklamami a médiami, nevnímajúc svoju intuíciu a vlastný názor. Týmto príspevkom by som chcela apelovať na všetkých, aby si dobre zvážili komu dajú svoju dôveru a budú riešit svoje problémy, či už zdravotné alebo emocionálne. Je veľa ľudí, ktorí po ukončeni napríklad administratívnej práci po roku sú terapeuti, veľki kouči kurzov. Myslíte si, že pracovať celostne s človekom je také jednoduché? Vnímať ho, riešiť, vysloviť rozhodnutie tak, aby druhá strana to pochopila.Na všetko treba podľa môjho názoru prax a pracovať aj na sebe a je to aj energeticky náročné.
Ja po dvadsiatich rokoch práce v zdravotníctve sa venujem práci s ľudmi trinásty rok a po desiatich rokoch som si dovolila povedať, že som terapeut. Učili sa odo mňa, alebo chodia na výzvedy a nestačím sa čudovať, koľko je odborníkov na celostný rozvoj človeka.Certifikát ešte nie je všetko, i ked bez neho sa poriadajú kurzy. Preverte si kvalitu, lebo niektorí rýchlokvasní majú také ceny, že až mne sa hlava zakrúti. A koľkí ľudia zaplatia.Nedávno bola u mňa klientka na terapii a odrazu usporiadúva kurzy s našimi fotkami.
To nie je jediný pripad. To, že som inšpirátorom myšlienok pre iných viem, ale nikdy to nebude ich dieťa. Už som o tom písala.
Samozrejme je aj veľa ľudí, ktorí majú dary a myšlienka pomáhať ľudom je u nich prvoradá a je to cítiť.
Týmto by som vám chcela povedať otvorte svoje oči a srdcia, nechajte sa viesť intuíciou a tá vás dovedie na správne miesto a ku správnemu človeku vám určeného.
S láskou Joanah

Fotka Nádherné ženy.