Bohunka napísala o čokoládovej masáži od Joanah

08.02.2016 21:27
Čokoládová relaxačná masáž chrbta a zadnej časti nôh, ktorej predchádza voňavučký kokosový peeling, je Jankin hit.  
 
Rozhodla som sa vyskúšať si ju sama na sebe, aby som sa s vami mohla podeliť o praktickú skúsenosť. 
Ani som netušila, aký fantastický a upokojujúci zážitok to bude. Po relaxácii chodidiel som si ľahla na lehátko a nechala sa rozmaznávať.

 

Čokoládová masáž



Janka mi najskôr aplikovala na celý chrbát kokosový peeling. Jemnými masážnymi pohybmi mi ho votrela do kože. Hmmm, tááá vôňa! Potom rovnakým spôsobom ošetrila aj nohy

Uteráčikom s teplou vodou potom peeling zotrela a začal hlavný bod programu -  čokoláda. Emulzia k masáži patrí k Jankiným tajným receptom.  Môžem garantovať, že Janka používa vysokokvalitné ingrediencie, ktoré uľahodia našej unavenej pokožke aj duši.

Keď mi vmasírovala do pokožky čokoládovú emulziu, myslela som, že sa zbláznim. Bolo to neskutočne upokojujúce, a mala som obrovskú chuť to zjesť!!! Najskôr mi Janka ošetrila chrbát, potom ho prikryla fóliou a uterákom, a postupne ošetrila aj obe nohy. Následovala cca 15minútová relaxácia, pri ktorej som skoro zaspala. (Nechala som si k tomu pustiť anjelskú relaxačnú hudbu.)

Keď prišiel čas odstrániť fóliu a zmyť čokoládu, veľmi som sa netešila, bolo mi ľúto, že už je koniec.

Moja pokožka po tejto porcedúre ostala nádherne lesklá, svieža a hebká. Cítila som sa ako znovuzrodená.
Čokoládou a kokosom som voňala ešte druhý deň ráno. Pre mňa je toto jedna z najúžasnejších masáží, aké som kedy mala.

Bohunka