Workshop Som Nádherná, Som Žena 19.11.2016

03.10.2016 12:32
Som Nádherná, Som Žena  19.11.2016
 

JE SKVELÉ INŠPIROVAŤ SA V KRUHU NÁDHERNÝCH ŽIEN!
Prijať sa, pochopiť sa, naučiť sa o sebe niečo nové - to sú hlavné dôvody, prečo sa stretávame na tomto seminári. Ak máš chuť objaviť klenoty skryté v hlbine mora tvojej duše, pridaj sa k nám. 

 

PROGRAM WORHSHOPU:

Teoretická časť:

10:00 - zahájenie, zoznámenie, osobné príbehy

1. Žena a jej životná cesta - rozprávanie, žena a jej úloha z duchovného hľadiska, aká je konkrétne vaša životná cesta a vaša úloha tu a teraz? Aké sú vaše silné stránky a na čom ešte popracovať? 

 

2. Význam terapie telovými sviečkami - riešenie ženských problémov na úrovni tela aj duše, príklady z praxe, ako prišli na svet babatka po sviečkovej terapii, alebo povzbudenie pri ťažkých životných skúškach. 


3. Sebavedomie, sebaprijatie, sebaláska. Prečo mám stále problémy s mužmi? Prečo si neviem nájsť partnera? Prečo sa mi nedarí v práci Prečo nie som ohodnotená? Prečo mám zlé vzťahy v práci. Ako prekonať bolesť zo straty blízkeho alebo onkologickej diagnózy?


12:30 - 13:15 - prestávka na obed

 


Praktická časť:

1. Automatická kresba - sebavyjadrenie a naše ženstvo vyjadrené pomocou automatickej kresby. 


2. Ako byť nádherná pomocou bioenergie, ako byť mladá a svieža, ako sa udržiavať zdravá a mladistvá i v pokročilom veku - skvelé a overené tipy od Joanah

3. Spoločná meditácia, ktorú som pre vás citlivo napísala, pri nádhernej relaxačnej hudbe so zvukmi mora, alebo samoliečenie či čakrová meditácia, podla individuálnych potrieb účastníčok.

Záver okolo 17:00

Prineste si so sebou farebné ceruzky, poprípade podložku na písanie A4 a niečo na prezutie. Doporučujeme priniesť si dlhú sukňu alebo šatku pre zvýraznenie ženskosti. :) 
Voda, káva a čaj je k dispozícii, obed si zaistí každá individuálne.

 

CENA WORKSHOPU: 55 EUR 

 

Prihlásenie do 13.11.2016 na joanahjanka@gmail.com alebo 0908126696.