Radosť

30.05.2016 16:17


Radosť


V dnešnom posedení pri kávičke som sa zamyslela a prišlo mi vnuknutie radosti. Pri dnešnom rýchlom a stresujúcom tempe sa zabúdame tešiť zo života. Spoločnosť nás tlačí do určitého konzervatizmu byť úspešný, cieľavedomý, materiálne hodnoty prevyšujú nad ľudskými. Ja som sa odtrhla od tohto systému a idem si svojou cestou. Takto kráčajúc napríklad po ulici málokedy stretnem človeka, ktorý sa usmieva. Zamračené tváre, dokonca niektorých až akoby pokrčená, ovisnutá pokožka má vedie k otázke prečo až tak? To ja ked´sa usmievam si asi myslia, že na niečom fičím? 

Zabudli sme sa smiať, tešíť. Kde sme potlačili tú našu radosť, ktorú sme dostali do vienka každý z nás. Ale ak si to uvedomime vpravý čas, všetko bude krajšie, ľahšie zvládnutejšie. Aj zdravší budeme. Ved´smiech lieči!
Ak už nemáte pri sebe malé deti, nahradia nám tú radosť vnúčatá a je to ešte krajšie. Opäť sa môžme vyblázniť, skrývajúc sa za deti :) No a čo! Ani do fitka netreba chodiť, behanie za deťmi dopomôže kilečkám dolu. Ak ešte nie ste babičky, aj pozorovanie detí v parku vám vyčarí úsmev a pohladká aj vaše vnutorné dieťa. Niekedy sa stretnú tí správni ľudia a vedia sa s takou chuťou vyblázniť, až si niektorí pomyslia, tí si museli niečo dať :)
Vôbec nie! Ale nezabudli sa tešiť a dať najavo svoju radosť aj ked´sú to len maličkosti. A to je krása života vedieť si urobiť radosť v každom veku a s nadhľadom ho vnímať. Ved´ čo je krajšie ako usmiata, rozžiarená tvár vyžarujúca krásu, jemnosť a lásku.

 

S láskou v srdci a s úsmevom na tvári Vám prajem krásne dni 
Joanah