Posedenie pri kávičke

29.02.2016 14:44

Žena a krása 

Obezita
 
V dnešnom posedení pri kávičke by som chcela nadviazať na predchádzajúcu tému krása ženy - obezita.Tak ako som už spomínala, čo je to krása ženy a ako sa treba vnímať a nepodliehať vplyvu reklám a umelých krások. Cestou domov z práce si ku mne prisadla známa s veľkou športovou taškou. Spýtala som sa jej, či bola cvičiť. ,,Áno bola som ,lebo som tlstá a škaredá". Znela jej odpoveď. Poznám ju dlho a viem, že je to dobrá duša ženy. Zabolela ma jej odpoved´. Ja som jej povedala, že je pekná, taká aká je, aby sa prijala v celej svojej kráse. A potom uvidí výsledky zmien na sebe. Začudovane a neveriac sa na mňa pozrela, čo jej to hovorím. To je jeden z príkladov, čo sa stretávam skoro káždý deň s touto témou. Ako schudnúť, byť štíhla. 
 
Milé dámy, dievčatá, bohyne, pokiaľ vy sami neprijmete samu seba takú aká ste, nepomôže Vám  každodenné mučenie vo fitku a trápenie sa s diétami. Neporovnávajte sa s nikým, ani sama so sebou, ako ste vyzerali pred možno desiatimi rokmi. Život je cyklus. Aj vy sa meníte, aj vaše telo. Áno, pohyb treba, je to fajn, aby nám lepšie prúdila energia a boli sme zdravé. Ani prejedať sa netreba. Všetko s mierou. Ja učím na mojich kurzoch ženy, ako sa prijať, aj ako chudnúť bez trápenia a s radosťou. Prijmite sa také aké ste, v celej svojej kráse, vyslovte si aká ste krásna, hladkajte si svoje vnútorné dievčatko, čo je vo vás. A po čase sa Vám Vaše telíčko začne odmeňovať za lásku, ktorú ste sebe aj jemu prejavili. Pokiaľ to nepochopíte a nezačnete na sebe s láskou pracovať, tie pozlátka okolo, to sú len jojo efekt. 
A potom milé dámy, každá žena predsa nemusí byť štíhla ako z reklamy. Tie vychudnuté cicušky sa stále riešia, či majú celulitídu, vyčítajú si každý kúsok čokoládky, sú nervózne, nespokojné vnútorne so sebou. A čo je lepšie byt plnoštíhla, veselá, plná energie, spokojná  a charizmatická. A to je aj pre mužov príťažlivejšie. 
Vrátim sa ešte k téme krásy ženy.
 
Teším sa na Vás milé dámy.
 
S úsmevom na tvári a s láskou v srdci 
 
Joanah